Az év innovatív oktatója díj – IRÁNYTŰ-díj - Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem
Oktatói díj
← Vissza
Várományosok (2025)
Jelöltek (2025)
Dr. Baranyai László (Élelmiszertudományi- és Technológiai Intézet, Budai Campus)
Dr. Csorba Ádám (Környezettudományi Intézet, Szent István Campus)
Dr. Gyovai Petra (Állattenyésztési Tudományok Intézet, Kaposvári Campus)
Dr. Menyhárt László (Matematika és Természettudományi Alapok Intézet, Georgikon Campus)
Dr. Radácsi Péter (Kertészettudományi Intézet, Budai Campus)
Dr. Suhajda Csilla Judit (Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet, Szent István Campus)
Dr. Szabó Norbert (Neveléstudományi Intézet, Kaposvári Campus)
Dr. Szalai Zsigmond Gábor (Vidékfejlesztés és Fenntartható Gazdaság Intézet, Szent István Campus)
Dr. Csorba Ádám (Környezettudományi Intézet, Szent István Campus)
Dr. Gyovai Petra (Állattenyésztési Tudományok Intézet, Kaposvári Campus)
Dr. Menyhárt László (Matematika és Természettudományi Alapok Intézet, Georgikon Campus)
Dr. Radácsi Péter (Kertészettudományi Intézet, Budai Campus)
Dr. Suhajda Csilla Judit (Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet, Szent István Campus)
Dr. Szabó Norbert (Neveléstudományi Intézet, Kaposvári Campus)
Dr. Szalai Zsigmond Gábor (Vidékfejlesztés és Fenntartható Gazdaság Intézet, Szent István Campus)

Dr. Baranyai László

Dr. Csorba Ádám

Dr. Gyovai Petra

Dr. Menyhárt László

Dr. Radácsi Péter

Dr. Suhajda Csilla Judit

Dr. Szabó Norbert

Dr. Szalai Zsigmond Gábor
Díjazott (2024)

Dékány Kornélia Éva
Matematika és Természettudományi Alapok Intézet, Szent István CampusA jelölt több mint 15 éve tanít matematikát egyetemünkön ill. jogelőd intézményeiben. Folyamatosan olyan módszereket keres, amelyek segítségével minél élvezhetőbben és megérthetőbben tudja tanítani a tantárgyat. Rendszeresen használja a kooperatív tanulás kis csoportos módszerét. Vallja, hogy az előhívás javítja a tanulás hatékonyságát ezért bevezette az óravégi röpdolgozatot és a két óra közötti rendszeres házi feladat rendszerét. Használja a játékosítás módszerét, amellyel hatékonyabbá tudja tenni az új matematikai ismeretek elsajátítását.